ÜNNEPI KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK:

A webáruházunk karácsony előtt 2024. december 16. (hétfő) du. 14 óráig fogad új rendeléseket. Az utolsó kiszállítási nap az idei évben december 17. kedd

December 16. du. 14 órától december 23-ig a webáruházunkban rendelések leadására nincs lehetőség.

December 16. és január 2. között a vevőszolgálatunk telefonon nem elérhető, amennyiben szeretnél kapcsolatba lépni velünk,  ezt a vevoszolgalat@akciosfonal.hu e-mail címen tudod megtenni.

Az új évben az első kiszállítási nap január 2. csütörtök.

Kellemes karácsonyi készülődést kívánunk mindenkinek!

    

 Általános Szerződési Feltételek

 

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Corvus Kft., mint vállalkozás tulajdonában és üzemeltetésében álló www.akciosfonal.hu honlapon keresztül történő megrendelésre, vásárlásra, elektronikus szerződésre vonatkoznak.

Az akciosfonal.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért. A szerződés nyelve magyar.

 

Szolgáltató

www.akciosfonal.hu webáruház szolgáltatója a Corvus Kft. (továbbiakban: szolgáltató).

A szolgáltató székhelye: 2100 Gödöllő, Szilhát utca 41. (a megadott címen üzlet nem működik, fonal vásárlásra és átvételére nincs lehetőség)

Adószám: 10406366-2-13

Bankszámlaszám: 65100266-11027896

Számlavezető pénzintézet: MBH Bank

Cégjegyzékszám:13-09-065842

Bejegyezve: Pest Megyei Bíróság, mint cégbíróság által

E-mail cím: vevoszolgalat@akciosfonal.hu

Kapcsolattartó neve: Simon Gábor

Tárhely szolgáltató neve, székhelye: TeraHost Kft. 2220 Vecsés, Kinizsi utca 73.

Tárhely szolgáltató e-mail címe: info@teratarhely.hu

  

A vásárlás menete

A megrendelések leadása az akciosfonal.hu webáruházban kizárólag az áruház online felületén lehetséges. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.

A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A webáruházban leadott megrendelést a szolgáltató csak akkor tudja befogadni, ha a vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési adatok esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.

A Szolgáltató a weboldalain leadott megrendelésekről a hatályos jogszabályoknak megfelelő tartalmú számlát állít ki a Vásárló számára. A vásárló kötelezettsége és felelőssége minden a hatályos jogszabályok szerinti számlakibocsátásához szükséges, Vásárló által szolgáltatandó összes adat megadása (pl. adószám). Felhasználó felelőssége a számlára kerülő, rá vonatkozó adatok valóságnak megfelelő és pontos rögzítése, beleértve az esetleges elírásokat is.

A rendelés teljesítése után a számlázási adatok, illetve a kiállított számlán a vevő vagy a vevő adatainak utólagos módosítására nincs lehetőség.

A megrendelésről minden vásárló automatikus visszaigazolást kap elektronikus formában (e-mail-ben) 24 órán belül. Az e-mail üzenet tartalmazza a megrendelt termék megnevezését, darabszámát, a választott fizetési módot és a vevő adatait, a termék vételárát és más esetleges díjakat, pl. a szállítási költség díját. A visszaigazolás nem jelenti a vásárló vételi ajánlatának elfogadását.

A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a szolgáltató a megrendelés lezárásakor tájékoztató e-mailt küld, amelyben értesíti a vevőt a megrendelt termék kiszállítandó mennyiségéről és a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról.

Amennyiben a megrendelő a megrendelésében téves adatot adott meg a rendelés korrigálása érdekében kérjük, hogy a rendelés leadását követően mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot a vevoszolgalat@akciosfonal.hu e-mail címen. A rendelés módosítására vagy a számlázási és szállítási cím módosítására a rendelés futárnak történő átadásáig van lehetőség.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy hiába mutat a készletrendszer valamely termékből raktárkészletet, ha azt a csomagolás alkalmával minőségi hibásnak vagy sérültnek ítéljük, akkor nem kerül kiszállításra vásárló részére. A szolgáltató ilyenkor az esetlegesen előre átutalt ellenértéket 8 napon belül visszautalja. A visszautalással kapcsolatosan a vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy termékeink jellemzőit pontosan jelenítsük meg, beleértve a színeket is. Az általad látott színeket ugyanakkor számítástechnikai rendszered határozza meg, és nem tudjuk garantálni, hogy a monitorod vagy kijelződ pontosan jeleníti meg a színeket.

 

Árak

Az oldalon feltüntetett árak minden esetben bruttó árak és forintban értendők. A szállítási költséget a termékek ára nem tartalmaz.

A szolgáltató az árváltoztatást jogát fenntartja, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepelt.

 

Szállítási feltételek, határidők

A vásárló a rendelés leadásakor az alábbi kiszállítási módok közül választhat:

 

 

MPL Futárszolgálat 

 

MPL futárszolgálattal kézbesített csomagok várható szállítási határideje általában 2-4 munkanap. A csomag feladásáról e-mailben értesítjük vásárlóinkat.

    

 2024. április 15-től érvényes díjszabás:

A futárral történő szállítás esetén a szállítási költségek bruttó díja belföldre:

-   0 - 17.000 Ft közötti vásárlás esetén 1.650 Ft/ csomag 

-   17.001 - 23.000 Ft közötti vásárlás esetén 1.200 Ft/csomag

-   23.001 - 30.000 Ft közötti vásárlás esetén 1.050 Ft/csomag

-   30.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES

Utánvét beszedés díja +350 Ft egységesen (30.000 Ft feletti vásárlás esetén is felszámításra kerül).

A szállítási költség a kedvezmények, hűségkuponok levonását követően számított kosár érték alapján kerül kalkulálásra.

  

Mivel a futárszolgálatok által a kiszállítás 08:00 - 17:00 óra között történik, ezért arra kérjük a vásárlókat, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot legyenek kedvesek megadni. Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy és a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Egyedi kívánságokat a kiszállítás időpontjára vonatkozóan (pl. csak 16 óra után tudom átvenni a csomagot) nem tudunk teljesíteni, ilyenkor kérjük, hogy inkább Postán maradó csomagként vagy MOL/COOP PostaPontra kérje a megrendelő a szállítást.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli. 

A vásárló köteles átvételkor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni.

Amennyiben a csomagolás sérült, jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát.

Külföldi címre webáruházunk nem vállal szállítást.

 

Postán maradó csomag, MOL/COOP PostaPont, PostaPont csomagautomata

 

Házhozszállítás helyett csomagodat kérheted PostaPontokra illetve PostaPont csomagautomatákba is. A csomagautomatákban 2 napig, a többi PostaPonton 5 napig van lehetőséged a csomagod átvételére az adott PostaPont nyitvatartási ideje alatt.

Amint a csomagod megérkezett a kiválasztott PostaPontra e-mailben vagy SMS-ben kapsz értesítést a küldeményed megérkezéséről. Amennyiben csomagautomatába kéred a megrendelésed kiszállítását utánvétes fizetésre nincs lehetőség, kizárólag előre utalással vagy az oldalunkon bankkártyával tudod a csomagod ellenértékét kifizetni. A MOL/COOP PostaPontokon illetve postán maradó csomagok esetében természetesen van lehetőség utánvétes fizetésre is.

   

 2024. április 15-től érvényes díjszabás:

A futárral történő szállítás esetén a szállítási költségek bruttó díja belföldre:

-   0 - 17.000 Ft közötti vásárlás esetén 990 Ft/ csomag 

-   17.001 - 23.000 Ft közötti vásárlás esetén 750 Ft/csomag

-   23.001 - 30.000 Ft közötti vásárlás esetén 600 Ft/csomag

-   30.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES

Utánvét beszedés díja +350 Ft egységesen (30.000 Ft feletti vásárlás esetén is felszámításra kerül).

A szállítási költség a kedvezmények, hűségkuponok levonását követően számított kosár érték alapján kerül kalkulálásra.

  

   

Átvétel Foxpost terminálokban 

  

A Foxpost csomagautomaták országszerte bevásárlóközpontoknál, élelmiszer áruházaknál vannak elhelyezve, hogy biztosítva legyen az állandó és biztonságos hozzáférés a hét minden napján. A Foxpost terminálok előnye, hogy nincs sorban állás, adminisztráció vagy futárra várás.

Nézd meg az alábbi linken hol van a számodra legkényelmesebben elérhető Foxpost terminál!

Amint a csomagod megérkezett a kiválasztott terminálra, SMS-ben vagy Viber üzenetben kapsz értesítést az egyedi nyitókódról. Ezután bármikor átvehető a csomagod, de csak az SMS üzenet elküldésétől számított 96 órán belül. Amennyiben utánvétes fizetést választottál a Foxpost terminálon kizárólag bankkártyával tudod kifizetni a csomagod ellenértékét, készpénzes fizetésre sajnos nincs lehetőség.

További információt erről a lehetőségről a Foxpost oldalán olvashatsz.

 

 2024. április 22-től érvényes díjszabás:

A Foxpost terminálokon keresztül történő szállítás bruttó díja: 

-   0 - 17.000 Ft közötti vásárlás esetén 990 Ft/ csomag 

-   17.001 - 25.000 Ft közötti vásárlás esetén 690 Ft/ csomag 

-   25.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES

Utánvét beszedés díja +190 Ft egységesen (25.000 Ft feletti vásárlás esetén is felszámításra kerül).

A szállítási költség a kedvezmények, hűségkuponok levonását követően számított kosár érték alapján kerül kalkulálásra. 

            

Amennyiben a csomag kiszállítását a megrendelő által megadott hiányos vagy hibás címadat miatt a futárszolgálat nem tudja teljesíteni vagy a megrendelő nem veszi át időben a csomagot a csomag újbóli kiküldésének extra költsége minden esetben a megrendelőt terheli. A csomag újra küldését kizárólag a megrendelés ellenértékének és az extra szállítási költség előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

 

Fizetés

A megrendelési folyamat során a vásárló az alábbi fizetési módok közül választhat:

 

Banki átutalás  (előre utalás)

Vevő a rendelését követően a megrendelt termékek ellenértékét és a felmerülő szállítási költségek díját előre átutalja az alábbi bankszámlaszámra:

MBH Bank 65100266-11027896

A kedvezményezett neve: Corvus Kft.

A közleményben kérjük feltüntetni a rendelés számát, melyet rendelés visszaigazoló e-mail tartalmaz.

Egy rendelés akkor számít kifizetettnek, amikor a rendelés ellenértéke beérkezett számlánkra.

Amennyiben Vevő ezt a fizetési módot választja, úgy a rendelés leadásától számított 1 héten belül van lehetősége a tranzakció lebonyolítására, ellenkező esetben a rendelés lemondottnak minősül és törlésre kerül.

 

Utánvét

MPL futárszolgálattal történő kézbesítés esetén, postán maradó csomagoknál illetve MOL/COOP PostaPontra történő kézbesítéskor a Vevő (Címzett) a csomag átvételekor fizeti ki a megrendelt termékek + a szállítási díj együttes összegét.

MPL csomagautomatába történő kézbesítés esetén nincs lehetőség utánvétes fizetésre.

Foxpost terminálra történő kézbesítés esetén a terminálnál bankkártyával történik a termékek és a szállítási díj együttes összegének a fizetése. A termináloknál készpénzzel történő fizetés nem lehetséges.

 

Bankkártyás fizetés

Webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. (Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013.) Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion Zrt. fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Webáruházunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nem jut birtokába, abba betekintést nem nyer.

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet: MasterCard, Maestro,Visa, Visa Electron, American Express

 

Megrendelés törlése

A megrendelő a megrendelésének törlését elektronikus úton kérheti a vevoszolgalat@akciosfonal.hu e-mail címen. A megrendelés lemondására addig van lehetőség, amíg a csomag átadásra nem kerül a Futárszolgálat részére. A megrendelő az általa megadott e-mail címre kap értesítést a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról.

Amennyiben a megrendelő a megrendelésének a törlését a csomag futárnak történő átadás előtt nem kéri és a csomag átvételét megtagadja vagy nem kísérli meg, a webáruházunk fenntartja a jogot, hogy megrendelő nevére illetve címére a továbbiakban csak banki utalással vagy bankkártyával előre kifizetett rendeléseket teljesít.

 

Hűségprogram

Hűségprogramunkkal a visszatérő vásárlók hűségét szeretnénk megköszönni, illetve arra ösztönözni őket, hogy újból látogassanak el webáruházunkba. A hűségprogramunk kizárólag a regisztrált vásárlók számára érhető el, regisztráció nélküli vásárlás esetén hűségpontok nem kerülnek jóváírásra. Hűségpontokat gyűjteni és felhasználni csak interneten leadott, on-line vásárlással lehet. Telefonon vagy e-mailben leadott megrendelések után nem jár hűségpont! 

2023. június 15-e előtti vásárlások esetében minden elköltött 100 forint után 5 hűségpont került jóváírásra, és minden hűségpont 1 forintot ér a vásárlásnál. 2023. június 15-től minden elköltött 100 forint után 3 hűségpont kerül jóváírásra és minden hűségpont 1 forintot ér a vásárlásnál. Akciós termékek vásárlása után nem jár hűségpont. 

A hűségpontok a vásárlás után 14 nappal, az elállási jog eltelte után kerülnek csak jóváírásra.

Az összegyűjtött hűségpontok 180 napig válthatóak át kedvezményre jogosító kuponra, 180 nap után a hűségpontok törlésre kerülnek.

A hűségpontok vissza nem téríthetőek, készpénzben ki nem fizethetők, kizárólag vásárláskor, a következő megvásárolandó termékek árába számíthatók be.

A hűségpontok névre szólnak, át nem ruházhatók, azaz vásárlók között át nem adhatók.

Hűségpont kizárólag a termékek vételára után jár, további szolgáltatási díjak (pl. szállítási díj,) után hűségpont nem jár.

Hűségpontok beváltása:

A vásárlások során gyűjtött pontok összeadódnak és a vásárló döntheti el, hogy mikor szeretné felhasználni azokat.

Az összegyűjtött hűségpontokat a vásárló felhasználásuk előtt kuponra tudja átváltani, a vásárlói fiókba való belépést követően a Hűségpontok menünél. A megvásárolni kívánt termékek kosárba helyezését követően a kapott kuponkódot a megfelelő mezőbe beírva érvényesíthető a kedvezmény. Hűségpontok felhasználásakor a minimális rendelési érték 2.000 Ft.

 

Hibás teljesítés

Amennyiben a vásárló nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy a kiküldött termék hibás, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul jelezze vevőszolgálatunk számára. A hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük. Hibás teljesítés esetén a vevő elállhat a vásárlástól vagy kérheti a hibás termék cseréjét.  A hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását - a vevővel való egyeztetés után a szolgáltató szervezi, illetve ő állja az azzal kapcsolatos költségeket.

Amennyiben elérhető a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő 3 munkanapon belül feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, a visszaküldött termék árát visszautaljuk a vásárló részére, amennyiben más termék nem szerepelt a kosarában, akkor a szállítási díjat is visszautaljuk a vásárló részére.

 

Elállás joga

 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek házhoz szállítás esetén a futártól való átvétel napját, személyes átvételnél a pénztárbizonylat kiállításának időpontját értjük. Az elállási határidő a kézhezvételtől számított 14 nap elteltével jár le. 

Elállás esetén a vásárló az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton küldött levél formájában az alábbi címre:

Corvus Kft. 2100 Gödöllő, Szilhát utca 41.

e-mail: vevoszolgalat@akciosfonal.hu

Elállási nyilatkozat minta letölthető itt.

A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Elállás esetén a vásárló a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban a Megrendelő nevének feltüntetésével köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül saját költségén visszaküldeni a Corvus Kft. 2100 Gödöllő, Szilhát utca 41. szám alatti címére. Megbontott, megkezdett, címke vagy papírgyűrű nélküli fonal gombolyagokat nem áll módunkban visszavenni.

A termék ellenértékét, valamint a szállítási költséget, ha volt legkésőbb a visszaszolgáltatási kötelezettség teljesítését követő 14 napon belül térítjük vissza utalással, a vásárló által megadott bankszámlára.

Szállítási költséget a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza, ha az elállással érintett termékekkel együtt más olyan termék is kiszállításra került amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával a szállítási költség nem kerül visszatérítésre.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 

Garancia, jótállás

Jótállás, termékszavatosság, kellékszavatosság tekintetében a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet és a 45/2014. (II.26) Kormány rendelet előírásai az irányadók.

 

Panaszügyintézés

 Amennyiben a vásárlónak a teljesítéssel kapcsolatban valamilyen kifogással szeretne élni, panaszát a vevoszolgalat@akciosfonal.hu e-mail címen, vagy levél útján közölheti.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) rendezése érdekében a vásárló kezdeményezheti békéltető testület eljárását. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Pest Megyei Békéltető Testület

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240

Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Valamennyi, az országban működő békéltető testület jegyzéke elérhető itt.

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy vitarendezési platformot, melyen keresztül lehetőség nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat a vásárlók ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást.

Az online vitarendezési platform a következő linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/

 

Hírlevél

Amikor a vásárló a weboldalon regisztrál lehetősége van feliratkozni hírlevél szolgáltatásunkra.

A vásárló bármikor leiratkozhat a Hírlevél szolgáltatásunkról az erre szolgáló linkre kattintva vagy a vevőszolgálatnak eljutatott e-mailben jelezheti ezen szándékát.

 

Adatkezelési szabályok

A szolgáltató célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét. A Szolgáltató a regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemről szóló törvényre. Arra az esetre, ha a szerződés teljesítéséhez a Szolgáltató harmadik személyt vesz igénybe (futárszolgálat), a vásárló felhatalmazza a Szolgáltatót, hogy ezen harmadik személy részére, a harmadik személy által ellátandó feladat elvégzéséhez szükséges adatokat kiadja.

A vásárló az adatkezeléshez történő hozzájárulását bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatai helyesbítését, törlését. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos további jogait és jogorvoslati lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. Törvény tartalmazza.

  

Egyéb rendelkezések

 A Corvus Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

 

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül. 

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023. június 15.

 

Fel